Hårfetish?!

Alla tusen kommentarer över hur fin jag är nu när mitt hår börjar bli långt igen är skrämmande!

JA, jag klippte av det!

1. För att jag blonderade det och resultatet på det var SJUKT slitet.

2. Jag behövde förändringen! Av anledningar, jag har hört, att man inte pratar om...

3. Ja, jag tog förgivet att man älskas för den man är och INTE för man har långt, fint, svajande hår.


Ehh?! Ja vad ska man säga...

Nytt och fint?
Hår växer... Trodde alla visste det, efter ett tag är det längre. Inte svårare än så.

En annan grej jag fick höra i helgen är att jag ser alldeles för bekväm ut för att vara singel.
Visst är det konstigt.
Och karln i fråga var tydligen gift.
Misstänker världens dåligste raggningsreplik. Han blev sågad kan man väl säga, rätt rejält.

Hade mängder med åsikter igår efter "hit" efter "hit" som slog mig av lite eftertänksamhet.

Två ledord: För ytligt!


Annars är allt jättebra! :)
Som sagt, jag är väldigt lugn och bekväm för att vara jag...


Kommentera här: