Vardagslyx!

Ja gott folk. Nu var det ett tag sen.
WOW, vart ska jag börja...

Jag har blivit med sambo. På riktigt. Vad hände där egentligen?! <3
Fast det är rätt gutt ändå! att ha någon som tar hand om och lagar mat åt fröken vardag, så hon slipper svälta ;) en arm att krypa under i soffan med en filt nu när snön faller...

Min andra bästa vän är glöggen. Blossas rom glögg. Efter att ha promenerat från jobbet och är sådär lagom förfrusen, komma in, och varma sig med en liten brännande kopp glögg... MUMS!

Annars.....
Jobbjobbjobb. Känns inte som orken finns för annat när man väl är ledig.
Träna?!? ORKA, sover hellre! SÅ, ska kanske knapra i mig lite vitaminer o mineraler... Senaste innegrejen för att se fräsch ut i höst/vinter har jag hört.
Ska man tro på de?!
Kan väl inte skada kanske.



Kommentera här: