Natten före doppare...

Kvällen före dopparedagen hos far.
Sitter nu och FÖRSÖKER rimma. Tänkte ge er ett smakprov på rimmet till syrrans sambo som invigs iår!

(jag har aldrig påstått att jag är nått bra, men det är sjukt kul)

"Sommaren 2010 var ett sjujäkla år,
med tillbakablick skulle du egentligen fått en bår.
Mycket fylla bokstavligt talat på ordet,
du är ju han som i sömnen kravlade under soffbordet.
Hur du (din kockslusk) lyckades charma min lillasyster,
är för mig en gåta.
Men jag är inte ens lite dyster,
för ni är så söta att jag nästan börjar gråta.
Men till poängen.
Detta har inget med att göra,
jag bara "perfekta crille" för nya släkten förgöra..................... To be continued!

Ni fattar chargången på vår relation ;) moahahaaa!

Nä nu har jag pausat tillräckligt här i tomteverkstan!

GOD JUL!

Kommentera här: