Våga vinna!

Hade min sista kund på Salong Tindra idag. Hon ville ha permanent fransk manikyr på fötterna.
Hon blev så otroligt nöjd va... :D Sån sann glädje och tacksamhet, det värmer hjärtat vill jag lova! Kan man leva på i veckor.
Vi kom på efteråt att vi skulle gjort en för och efterbild. Men somsagt FÖR SENT.
Kommer säkert fler chanser  så ha tålamod ;)
Hon hade iaf jätte problem med tånaglarna. Visade dom aldrig. Men nu kände hon sig som ny och ja, kan ju säga så att nu kommer hon inte skämmas på badhuset längre! :)
Varför vi nästan alla gömmer o skämms över våra fötter förstår jag inte. Ta hand om dom istället!  Finns så otroligt mycket man kan göra, för att känns sig fin o vacker.
Tänk på de en sväng. Snart är det sommar. Övervinn lite nya hinder kanske?! Det vet jag iaf att jag ska göra.


Take care!
Love!

Kommentarer:

1 Jessica:

Vad innebär permanent fransk manikyr?

Behöver man aldrig mer göra om behandlingen?



Låter intressant!! ;)

2 Jessica:

Du är utmanad i min blogg! :)

Kommentera här: