Dansmaran Hudik -08

Efter en lång (kanske den längsta ever) dag på skolan. Trampandes på att få komma iväg. Styrde jag till slut kl 16.00 lilla Grodan mot Hudiksvall. Första två timmarna vart jag dödstrött. Det regna. Massa trafik. Men tackar hjärtligt Johan som över telefon gjorde det ganska trevligt..! :p Men när han inte kunde underhålla mig längre o kikandet på klockan kändes väldigt stressande. Nu börjar dansen om en timma och jag har typ 50 mil kvar..... *gah* sätter på mina speciellt brända skivor för resan med bara dom bästa buggisarna, trampar på gasen o ja... :D man kan ju säga att jag piggnade till. :D 
Helt plötsligt dök den lilla skylten upp



Men åååh så kul..!!!! Nästan framme o klockan var bara kvart i elva. En hel timma tillgodo mot vad jag räknat med :p MEN så bra!! 
                                
Fredagen fick jag dansa med några nya stjärnor och några gamla... Allt bara sa klickk OCH så bra det blev!



Lördagen åkte vi upp till Härnösand för att kika o heja på Fia o Fredrik som skulle tävla. Det var en riktigt bra mysig dag..!


                                                

Och så var man ännu engång redo för 7 timmars dansande.






Kosan styrdes hemmåt med trevligt sällskap. Henke hoppade av i Uppsala medans Jag, Fia och Jenny fortsatte oss ner mot Gbg. Heeela resan bestod av härliga fox låtar, danser och lagom med mysiga minnen från helgen som gått. Så nu är väl resesällskapet spikat inför nästa galenskap man hittar på!! :D 

  

Kommentera här: