på gång..

Ja, vart ska man börja?!
Har varit lite ur gängorna på sista tiden.. Skrivandet har ju inte heller varit på topp direkt. Men vi hoppas på en ändring snart.
Var på en mysig shopping runda, ensam på stan idag. Det är konstigt hur pass mycket bättre man mår av att få shoppa lite kläder *funderar vidare*

Har börjat spana på utbildningar på göteborgs universitet, går väl sådär...
Känner att jag bara inte orkar. Få se om det funkar bättre om jag får lite hjälp av Jonas imorgon. *hoppas*
Vill bara avbryta min vardag som den är nu och bara vända håll helt. Det som får mig att gå nu är lägenheten och kvalitetstiden med Jonas!

Jessica ringde och gav mig en jätte rolig nyhet. Hon har fått ett jobb som catring värdinna på Stena =) så hon kommer snart upp på en säkerhets utbildning till götet  =)  jätte glad för din skull stumpan, ska du veta!!!

Dagarna tickar närmare ett år äldre. Och den ska tillbringas med min älskade i Stockholm *mys pys*

Missar hudik vilket är mindre mys pys... Hade så gärna velat...

Tills nästa inlägg, take care!  

Kommentera här: